Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015

Το ΟΧΙ το δικό μου


Το ΟΧΙ το δικό μου είναι:
- ΟΧΙ ενάντια σε σκοτεινούς, μη εκλεγμένους, τύπους που καθορίζουν τη μοίρα μου χωρίς εξουσιοδότηση.
- ΟΧΙ σ' αυτούς που κλέβουν τον αέρα, τη γη και τη θάλασσα στον τόπο μου.
- ΟΧΙ ενάντια σε όσους θέλουν να είναι ιδιοκτήτες στο σπίτι μου.
- ΟΧΙ στη θέληση αυτών που καθορίζουν το μέλλον μου χωρίς τη θέλησή μου.
- ΟΧΙ σ' αυτούς που βάζουν υποθήκη τη ζωή της επόμενης γενιάς, τη ζωή των παιδιών μας.
- ΟΧΙ στους φαύλους Εφιάλτες που ενώ υποτίθεται έχουν κάτι από το δικό μου αίμα αυτοί δεν σκέφτονται παρά μόνο την εξυπηρέτηση της φαυλότητας τους.

   Έχω απόλυτη επίγνωση ότι τα ΟΧΙ δεν είναι χωρίς κόστος και μάλιστα μεγάλο. Τα ΟΧΙ δεν υποστηρίζονται χωρίς αγώνα, χωρίς πίστη στην αξιοπρέπεια. Το ΟΧΙ συνιστά την αταλάντευτη θέληση για μία αξιοπρεπή ζωή. Το καταθέτω όχι ως λευκή επιταγή αλλά ως απαίτηση για αγώνα μιας καλύτερης ζωής. Δεν μπορεί αυτό το ΟΧΙ να οδηγεί σε αδιέξοδα. Το ΟΧΙ μου απαιτεί εναλλακτικές, ριζικές και όχι μίζερες και μισιακές. Αυτοί που το διαχειρίζονται οφείλουν, το απαιτώ να τολμήσουν, να διαβούν τα όρια, να σπάσουν τους φραγμούς που μας επιβάλλονται. Μόνο τότε θα ξέρω ότι θα γίνω σεβαστός. Υπάρχει μία υποχρέωση των Κυβερνώντων να πάμε πολύ μακρυά αν αυτό είναι αναγκαίο, να μην κιοτέψουν, να μην χαριστούν. Για αυτό και Απαιτώ να έχουν Όραμα και Τόλμη για την υλοποίησή του. Να πάμε πιο πέρα από αυτό που έθεσαν σαν όριο.
Γιατί η Αξιοπρέπεια, έχει κόστος αλλά κανένα όριο. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου